Enkele post bekijken
Oud 8th November 2007, 02:20
Sepp's Avatar
Sepp Sepp is offline
Registered User

Ik ben ooit op kamp geweest als monitor naar Oostenrijk, waar één van mijn gasten redelijk zware relatine moest nemen tegen ADHD... Op carnavalsavond had men er niet beter op gevonden dan deze persoon alle snoep te voeren wat hij kon krijgen, en bovendien kon hij er zelf niet beter op vinden dan nadien serieus te proeven van Oostenrijkse Gouden Gerstennat ! Gevolg, monitor sepp kon de volgende vijf uren verhalen aanhoren over Sparky de eekhoorn die de nootjes van zijn winterslaap kwijt was, en daarom met alles begon te gooien wat ie tegenkwam. Het ergste was dat deze persoon ook effectief die eekhoorn begon te zien, en schrik kreeg omdat deze met nootjes wou gooien! Conclusie, drank is gevaarlijk, en in combinatie met medicatie gewoonweg (levens)gevaarlijk!! Maar wat je daar zegt over geheelonthouding van alcohol, daar wil ik wel even op ingaan! Wat is het plezier aan overmatig drankgebruik? NIETS, je voelt je er nadien gewoon slecht bij!! Maar met een wijntje of een pintje drinken is helemaal niets verkeerd, en is zelfs nog gezond ook. Wijn en bier is net zoals met alle voedingswaren: niet in overmaat te gebruiken.
Met citaat antwoorden