Enkele post bekijken
Oud 7th November 2007, 20:12
Smits.Diede Smits.Diede is offline
Diede Smits

Klacht na slachten van kippen

Ik heb toevallig naar dat programma gekeken en mij vader zei toen al: die krijgen GAIA nog op hun dak!

Ik vond het ook niet zo appetijtelijke om die tieners kippen te zien slachten. Ik zou het zelf ook niet graag gedaan hebben, gewoon omdat je schrik hebt die beestjes meer zeer te doen en te laten lijden. Maar er was inderdaad wel ervaren man bij die de meisjes goed in het oog hield en er bij stond om te zien of alles wel correct gebeurde.

Ik denk niet dat VT4 en de bedenkers van het programma sensatie wilden brengen met deze slachting. Ik denk dat ze veeleer mensen hebben afgestoten. Ze wilden volgens mij gewoon de werkelijke situatie creëren van vroeger, met schokkende gevolgen vandien.

Waar ik me meer vragen bij stel zijn de directeur en de zusters (en pastoor). Zij leven zich nogal erg in, in hun rol. Ze overdrijven ook vaak. Ik hoop in ieder geval dat ze het programma op tijd stilleggen voordat iedereen zich gaat "in leven in zijn rol". Zodat we geen wantoestanden krijgen zoals bij het gevangenisexperiment in Stanford!
Met citaat antwoorden