7th November 2007, 20:12
|
Registered User
|
|
|
|
Ik snap goed genoeg dat je je gsm niet meer kan missen, bij mij zou dit ook het geval zijn. Oke, als ik op kamp ga en hem 10 dagen thuis laat, mis ik die helemaal niet, maar dan ben ik ook met het merendeel van mijn beste vriendinnen weg. Dan is het trouwens tof om brieven te ontvangen, daar kijkt iedereen dan naar uit. Maar hier thuis vind ik het toch een heel handig communicatiemiddel. Bijna iedereen heeft een gsm, als je iets moet weten stuur je een berichtje, zonder die persoon rechtstreeks te storen. Heeft hij/zij geen tijd om terug te sturen, zal hij/zij later wel terugsturen. Ik vind het gewoon handig om steeds bereikbaar te zijn, en steeds de mogelijkheid te hebben anderen te bereiken. GSM's bij kinderen vind ik een andere zaak. 10 jaar vind ik veel te vroeg om een GSM te hebben, ook al is dit tegenwoordig een normale zaak. Een GSM vind ik pas nodig vanaf het middelbaar ongeveer. Wanneer jongeren al eens afspreken met vrienden enzo. Lagere schoolkinderen gaan na school gewoon naar huis. Die hebben nog geen GSM nodig vind ik.
|