Enkele post bekijken
Oud 7th November 2007, 19:49
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Ik heb het artikel hiervan in Humo gelezen en ik vind het toch ook wat vreemd.
Ik begrijp heel goed dat je een band hebt met dit andere kindje, maar ik geef Lien volledig gelijk. Je loopt altijd rond met het besef dat er een kindje van jou rondloopt met jou genen. Mij lijkt het moeilijk om hier een heel leven mee verder te gaan.
In het artikel staat dat ze van plan zijn ze te wisselen, maar blijkbaar zijn ze hier dus snel op terug gekomen.

Wat ik nog vreemder vind, dat is hoe het is gekomen dat ze de kindjes hebben verwisseld.
Het was blijkbaar geen hypermodern ziekenhuis en de kindjes werden tegelijk gewassen, dus een wissel ging wel makkelijk, maar de kindjes verschillen uiterlijk nogal sterk. Het ene kindje woog 3 kilo 300 gram en het andere woog 2 kilo 650 gram. Ook de grootte van de kindjes was verschillend. Je voelt misschien het verschil van 1 kilogram niet, maar wanneer de moeder zelf zegt: 'Mijn kindje is serieus afgevallen en zelfs gekrompen, dit is toch zeker mijn kindje?' Toen reageerden de verpleegsters nauwelijks of niet. Ze dachten dat de eerste metingen slordig werden uitgevoerd.
De verpleegsters hadden dus beter moeten weten. Hopelijk leren ze hieruit zodat het niet meer voorvalt.
Met citaat antwoorden