7th November 2007, 19:37
|
|
Registered User
|
|
|
|
Gezellig, maar te vroeg!
Kerstmis is inderdaad reuze gezellig en ik geef toe dat ik de aankomst van de Sint ook leuk vind om naar te kijken, maar dit alles hoeft niet al eind oktober!
Ik merkte dat de periode eraan zat te komen door de reclame op de televisie. Na de schooluren en op woensdagnamiddag is speelgoedreclame alom vertegenwoordigd. Al die dure en nutteloze cadeaus steken de kinderen de ogen uit. Als ik nu naar de winkel ga, hoor ik in de speelgoedrayon vaak een kindje wenen omdat hij perse dat speeltje wil en hierop niet meer kan wachten tot de Sint komt.
De Sint komt dit jaar op 17 november in ons land aan en dat is dus al bijna 3 weken op voorhand. Ik vind dit te vroeg. Als hij er een week op voorhand is, dan is dat toch tijd genoeg!?
Maar de kerstperiode vind ik nog altijd VEEL te vroeg komen.
Laat de lichtjes maar hangen in de straten, maar haal aub die opblaasbare kerstmannen en sneeuwpoppen van voor je winkel en wacht nog een dikke maand om die 'gevelkerstmannen' op te hangen!!!
Nog een tip voor alle mensen die vinden dat het hele 'kerstgedoe' pas na 15 december mag beginnen: Kleef de sticker! (verkrijgbaar in Humo van deze week (p46) en via peeters&pichal@radio1.be)
|