6th November 2007, 23:49
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind dit eigenlijk heel straf. Ik snap wel dat je het 'verkeerde' kindje doodgraag ziet, en dolgraag wil houden. Maar ik zou ook niet echt kunnen leven met het idee dat mijn biologisch kindje bij een andere familie groot wordt. Maar als je dit niet-biologische kindje terug geeft zal je het ongelooflijk missen. Eigenlijk heb je dan ineens 2 kinderen. Het ene voed je op, zie je doodgraag, maar je beseft toch ook dat er ergens anders nog een kind van je rondloopt. Ik vraag me af of dit niet voor problemen gaat zorgen. En samen als één grote familie gaan wonen, is misschien een oplossing, maar ik vraag me af of dit wel een goede beslissing is. Je ziet zelf andere mensen je eigen biologisch kind opvoeden. Ik denk dat ik de kinderen wel zou wisselen. Ik weet dat het gemis dan heel groot zal zijn, maar alles is toch makkelijker met je eigen kind, en je kan het andere kind toch nog blijven zien. Trouwens, als ze toch willen gaan samenwonen, waarom dan niet elk met hun eigen kind, dan zijn ze toch ook nog bij het andere.
|