Enkele post bekijken
Oud 26th October 2007, 22:27
Stefan's Avatar
Stefan Stefan is offline
Usager enregistré

Jarenlang project

Ongeveer twee jaar geleden hoorde ik voor de eerste keer over de ontwikkeling van een kolossaal toestel, de A380. Ik ben dan ook meteen gaan zoeken naar informatie. Het beeld dat ik toen al kreeg was geweldig. De enorme zakenruimtes, de slaapkamers, ... Luxe en ruimte alom. Ik was meteen overweldigd door de enorme omvang van dit toestel.

Ik vond ook dat de cockpit ontworpen was door België. Het vliegtuig is trouwens het resultaat van een samenwerking tussen verschillende landen.

Toen ik hoorde dat de A380 z'n eerste commerciële vlucht maakte, wist ik dus meteen welke beelden ik in het nieuws kon verwachten en ik blijf erbij, het is een prachtige creatie.

Natuurlijk zijn er grenzen. Niet voor niets is dit het grootste passagiersvliegtuig uit de geschiedenis. Alweer een grens die is overschreden dus.
Zolang de boel veilig blijft vind ik het allemaal ok. Aangezien de A380 de vele testvluchten en de zware proeven, die zo'n toestellen tegenwoordig moeten ondergaan, doorstaan heeft, denk ik dus wel dat er je je leven niet riskeert als je meevliegt met deze albatros.