Enkele post bekijken
  #6  
Oud 26th October 2007, 11:17
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 93
Ik geef Elien hier ook gelijk. Als ze binnen willen komen, geraken ze binnen! Ik wil dieven in spé nu niet onmiddellijk bij ons thuis uitnodigen maar als ik zie hoe wij ons huis beveiligen, mmh nee, het kan beter... Maarja, alarms kosten nu eenmaal veel geld. Een hond, dat is nog de beste waakhond. Vroeger hadden wij een statige duitse herder die ferm kon blaffen. Wel, dát enerveert dieven. Ze lieten hun sporen achter in onze tuin en klommen over de haag. Ze braken die nacht in bij de buren... Bij mijn vader, die een volledig nieuw huis heeft gebouwd, zie ik toch wel enkele verschillen met vroeger. Hij heeft een geweldig grote automatische poort die het huis omringd. Verder is er ook nog zo'n video waardoor je je gasten kan bekijken alvorens ze binnen te laten. Sorry maar als ik daar kom voel ik mij niet welkom. Dat geeft zo'n afstandelijk gevoel! Ik denk zelfs dat dieven net die huizen er gaan uitpikken die er moeilijk binnendringbaar uitzien. Want, zullen ze denken, daar valt het grote geld te rapen! Vroeger was het toch nog wat gezelliger, daar kwamen buren ongedwongen langs de achterdeur bij elkaar naar binnen. Ik zou dit nu niet riskeren met die fonkelnieuwe forten die vandaag de dag worden gebouwd. Kortom, ik zal de deur wel sluiten en kan alleen maar hopen dat ze op een ander gaan!
Met citaat antwoorden