10th December 2004, 22:01
|
Registered User
|
|
|
|
Fast faster fast
Mja ik verschiet er toch soms van hoor. Mensen hun eetgewoontes trekken tegenwoordig meer op niets. Ik geef toe ik kan ook eens genieten van een goeie hamburger. Maar t gedacht alleen al wat er allemaal wel niet ingedraaid wordt, doet me bij een bezoek aan de McDonalds steevast graaien nr een fris slaatje.
Ik ben van mening dat de oorzaak van die slechte gewoontes grotendeels thuis te zoeken zijn. Mr ik wil de schuld zeker niet op de ouders plegen!! Ikzelf was vroeger ook vaste klant in de snoepwinekel.
Mr ouders werken nu eenmaal (meestal) beiden, komen later thuis, hebben minder tijd, hup iets in de overn/microgolf en iedereen is happy!
Mja begrijpelijk als je de hele dag werkt en dan geen zin hebt om te koken.
Snoepautomaten vind ik persoonlijk maar vreemde wezens. Zeker op scholen. Ze prenten ons dan in de lagere schol in dat we gezond moeten eten, vanalles wat, groe ten en fruit, veel water drinken en dergelijke meer, mr dan plaatsen ze wel automaten op school.
En in plaats da ze daar dan es iets 'normaals' in steken, ne gewone noramle koek, neej, chocolat, chips, nootjes,...
Objection!
|