Enkele post bekijken
Oud 10th December 2004, 12:38
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Och ja.. Het is niet de eerste keer dat een dolgedraaide tiener zulke stoten uithaald.. In Amerika is dit bijna dagelijkste kost..

Denken jullie dat bijvoorbeeld in de scholen in Borgerhout geen leerkrachten bedreigd worden en dergelijke? Ik had vorig jaar een leerkracht die in twee scholen tesamen les gaf.. Eén daar en dan bij ons.. De verhalen die hij vertelde waren onvoorstelbaar.. Hij werd beledigd, ze luisterden niet naar hem , ze kwamen binnen wanneer ze wilden , ze rookten in de klas , ze gooiden gewoon met stoelen..

En beschuldig mij nu weer niet van rascist ofzo maar meestal waren dit allochtone jongeren.. Ik zeg niet dat dit niet gebeurd bij vlaamse jongeren maar het viel toch wel op dat die leerkracht mij dat zo vertelde..

Als (hopelijk) toekomstig leraar schrikt mij dit toch wel een beetje af.. De kans is natuurlijk niet onbestaande dat je terecht komt in dit soort van scholen omdat hier toch de meeste jobs vrij zijn.. Natuurlijk , wie wil er nu in zo'n klas gaan staan.. En ik weet niet dat je als beginnend leerkracht onmiddellijk kan starten met jobs te weigeren..