22nd October 2007, 16:30
|
|
Administrator
|
|
|
|
Ze gaan sowieso weer hun goesting krijgen. Wat een verrasing. Ben lang weggeweest op vakantie, kom terug, en het is nog altijd dezelfde rommel.
'k Moet altijd denken aan de vergelijking tussen twee vrienden. Je mag nog m'n beste vriend zijn, maar als ik je elke maand opnieuw en opnieuw geld moet geven, dan ga ik grumpy worden. Als je dan ook nog eens lastig gaat doen als ik om een wederdienst vraag na al die jaren dan krijg ik een 'non'. Zoiets dat kan niet blijven duren.
Ze willen toegevingen inzake uitbreiding van Brussel en faciliteiten in de randgemeenten. Euhm...!?! Toegevingen omdat we Brussel Halle Vilvoorde willen splitsen? Neen, we moéten het splitsen, het GRONDWETTELIJK HOF, de hoogste instantie van dit land heeft die kieskring ongrondwettelijk verklaard. Diezelfde kieskring-splitsing willen ze nu niet accepteren in federale onderhandelingen. Waarom? Hebben ze geen respect voor het gerechtshof? Kan dit allemaal?
Ik snap er geen fluit van. Allen terug naar de stembus, dit kan niet blijven duren
|