Enkele post bekijken
Oud 20th October 2007, 14:06
Philip_Huygelberghs Philip_Huygelberghs is offline
Registered User

Gsm?

Ik vind een gsm een uiterst nuttig communicatiemiddel, iedereen is overal bereikbaar als hij dat wil welteverstaan. Een afspraak maken, zoals reeds gezegd, door snel een berichtje te sturen is snel, goedkoop en efficiënt. Dit laatste mits iedereen zijn gsm ook daadwerkelijk bij heeft en af en toe eens nakijkt of hij of zij geen nieuwe berichten heeft. Over de steeds dalende leeftijd van GSM-gebruiks ben ik dan weer nagenoeg niet te spreken. Wat is het nut dat een kind van rond de de 10 ŕ 12 jaar een mobiele telefoon heeft? Oké, controle en veiligheid, maar denk ook aan wat er kan misgaan. SMS abonnementen die handenvol geld kosten en die geactiveerd worden door een simpel berichtje te beantwoorden. Volgens mij gaat een kind van 12 jaar niet echt over nadenken als hij een berichtje krijgt dat zegt: "Als je nu ja stuurt krijg je....". En zonder dat hij het weet wordt die 'krijg je" een rekening van tientallen euro's per maand, of is zijn herlaadkaart direct leeg. Een ander nadeel is ook dat GSM stralingen niet echt al té best zijn. En het feit dat de celdeling bij jongere mensen sneller gaat, en dus meer kans op een foutieve celdeling(kanker)!!

Cheers
Met citaat antwoorden