Enkele post bekijken
  #3  
Oud 10th December 2004, 01:52
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Valt op een maandag en dinsdag... Dus nog altijd mogelijkheid om voor P.E. RZL een extra-muros activiteit op te zetten richting Brussel...

Gezien de overweldigende sympathiebetuigingen van sommige posters alhier ten gunste van het Amerikaans standpunt ten nadele van 'Mohammed-met-de-pet' in Irak (zie http://actualiteit.org/forums/showt...p=2670#post2670), zou ik wellicht sowieso heksentoeren moeten uithalen om meer dan een handvol studenten mee te krijgen... Ben ik dan zo verkeerd wanneer ik uitga van het idee dat het gros van de mensen bij het ouder worden welhaast per definitie 'rechtser' en dus behoudsgezinder wordt ('wat we hebben, moeten we proberen te behouden'), terwijl het daarentegen eigen is aan jonge mensen om 'vooruit' te denken in functie van een 'betere' wereld? Onder meer een wereld waar met ALLE MIDDELEN een oorlog moet worden tegengegaan (en al zeker een 'preventieve')???

Maar genoeg gedroomd: gans de zaak zou wellicht toch beschouwd worden als een activiteit met een 'te hoog politiek gehalte'...

Een beter excuus ter legitimering van de status-quo en ter bestendiging van de evidente rat-race waar we vandaag allemaal in gevangen zitten, is wellicht niet te vinden...
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden