Enkele post bekijken
Oud 18th October 2007, 17:12
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Terecht(???) ongoochelde oma

Maccabi

Maria Somers schrijft dat ze geschokt was toen ze hoorde dat onze ploeg een voetbalwedstrijd niet een paar uur wilde uitstellen (DS 16 oktober). Wij vinden het dan weer ongepast dat onze club in een verkeerd daglicht wordt geplaatst. Als secretaris van Maccabi is het mijn plicht de eigenlijke gang van zaken toe te lichten.

Maccabi heeft, na het verzoek om de wedstrijd te verplaatsen van zaterdag naar zondag, de bevestiging van Boechout gekregen dat deze duiveltjesmatch zou plaatsvinden om 10.30 uur. Wat mevrouw Somers ook beweert, een verandering van uur voor deze wedstrijd is mij nooit gevraagd. Indien dit zou gebeurd zijn, zou Maccabi zeker de mogelijkheid overwogen hebben om zijn tegenstrever ter wille te zijn. Het is niet de eerste maal dat de club tegemoet komt aan een verzoek, juist omdat Maccabi een heel jaar vragende partij is en wij graag een wederdienst bewijzen. In mijn functie van secretaris en naar aanleiding van de brief heb ik ook de oefenmeester van de Boechoutse duiveltjesploeg gebeld om opheldering te vragen. Hij verzekerde me dat hem niet gevraagd is die wedstrijd te vervroegen of te verlaten.

Maccabi hoopt dat deze onverkwikkelijke zaak geen gevolgen heeft voor de verdere, gezonde samenwerking met Boechout en al die andere Antwerpse clubs.

Marcel van Hees, secretaris voetbalclub Maccabi