Enkele post bekijken
  #2  
Oud 17th October 2007, 13:31
jonas.de.ceulaer jonas.de.ceulaer is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Herenthout
Posts: 94
Wow, de Belgische arbeider is de op één na duurste van Europa. Dat wil toch wel iets zeggen. We moeten enkel Noorwegen laten voorgaan. Nu vraag ik mij af ofdat de Belgische arbeider de op één na duurste is omdat hij veel geld vraagt of omdat hij het verdient omwille van zijn werkkracht. Als het omwille van zijn werkkracht is betekent dit onderzoek eveneens dat de Belgische arbeider eeb harde werker is. Maar dit staat nergens in de tekst vermeld. Er staat zelfs: "De reden voor de slechte score van ons land is niet enkel te wijten aan de hoge lonen, maar ook aan de zware belastingdruk". We constateren dus dat dit resultaat slecht is. De zware belastingsdruk zorgt er in mijn ogen juist voor dat de Belgische arbeiders hoge lonen hebben en willen. Dit is natuurlijk niet mooi met het zicht op de toekomst. De Belgische arbeiders hun job zal in het gedrang kunnen komen omdat de arbeiders in de Oost-Europese landen goedkoper zijn. Dat is nu eenmaal het enigste waar de bedrijven tegenwoordig naar kijken.
Met citaat antwoorden