Onderwerp: Hoofddoekverbod...
Enkele post bekijken
Oud 30th July 2004, 00:36
Marie's Avatar
Marie Marie is offline
Admin

Citaat:
Originally posted by Stevie

Nieuwslezers met neuspiercings, vertegenwoordigers met gezichtstatoeages, consultants met hoofddoeken op klantenbezoek.... persoonlijk allemaal niets op tegen hoor, maar de realiteit is anders.

Misschien is het dan hoog tijd dat die realiteit veranderd? Een wereld waarin iedereen in maatpak rondloopt is toch super saai! Ok, mensen worden verwacht van zich te kleden naargelang hun job of functie maar nieuwslezers met een neuspiercing of vertegenwoordigers met een gezichtstatoe hebben misschien een hele andere visie op het leven waarvan wij iets kunnen bijleren?

Er lopen op deze planeet geen 2 dezelfde karakters rond en het is dan ook maar normaal dat iedereen een andere smaak heeft.

Verdraagzaamheid is toch schoon... (want daar draai het volgens mij allemaal om)

ps : "Moslimscholen" vind ik al helemaal geen goed idee, we moeten onze kinderen juist leren om met elkaar samen te leven. Ik denk dat je dat best doet door ze zo veel mogelijk mee te geven over andere culturen want wat volgens mij de grootste reden is dat extreem-rechts zoveel stemmen haalt, is dat men andere culturen niet kent en dus ook niet accepteerd, misschien zelfs vreest.