Enkele post bekijken
Oud 17th October 2007, 13:01
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User

Zoveel tegenslagen (ongeluk, echtscheiding, huis nog altijd afbetalen,...) hebben op zo'n korte tijd dat je met z'n vieren (vader en drie kinderen) moet leven van een zeer laag budget per maand, dat vind ik heel erg! Het ergste is ook dat hij nog altijd zijn huis moet afbetalen en zijn drie kinderen moet onderhouden. Kinderen vragen zich ook snel alles af : waarom dit, waarom dat? Zijn kinderen zien alle luxe van de andere kinderen. Ze zien alle weelde om hen heen op school. De kinderen hebben nu wel geleerd om zuinig te zijn en om met weinig tevreden te zijn. Dit is aan de ene kant misschien wel een goede les voor zijn kinderen, maar ik vind dat in onze maatschappij weelde wel erg hooggeacht wordt. De mens wil altijd meer en meer! Of het nu eten van de aldi komt of van de alvo, zoveel verschil zal het nu ook niet maken, wel?
Ik vind dat de man ook erg moedig is, en hij wil ook het beste voor zijn kinderen. Hij stuurt ze op internaat zodat ze daar goed verzorgd worden.
Ik hoop dat hij een goede job vindt, ondanks zijn rugletsel, en dat het allemaal goed op z'n pootjes terechtkomt.
Met citaat antwoorden