Enkele post bekijken
Oud 9th December 2004, 21:08
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

In mijn ogen was er helemaal geen ruzie hoor. ik voelde mij niet aangevallen en ik heb ook proberen duidelijk te maken dat het niet mijn bedoeling was om iemand aan te vallen dus er is echt geen probleem.
en roel, natuurlijk zijn er tussen ons nog grote verschillen, het zou idd nogal saai zijn in de wereld maar ik had gewoon nog niet veel mensen tegengekomen op dit forum die niet openlijk voor VB waren dus ik was positief verbaasd dat er leden waren die op dat gebied mijn mening deelden. of toch voor een stuk.
Ik voel mij totaal niet snel aangevallen en ben veel te verdraagzaam dus ik denk er dan niet altijd aan dat er mensen zijn die zich (volledig te begrijpen trouwens hé) soms wel snel aangevallen voelen. Daarom wil ik bij deze ook ineens duidelijk maken dat ik totaal geen probleem heb met yannick, hoewel ik denk dat hij dit wel weet.
Ik ga gewoon niet echt akkoord met zijn "politieke" standpunten en ik wist ook niet dat hij die standpunten had dus daarom dat dat mij een beetje verbaasde. Ik heb dit weeral verkeerd laten blijken waarvoor dan ook mijn excuses. Ik ben trouwens ook tegen het veroordelen van mensen op basis van hun meningen of standpunten, ze moeten er natuurlijk niet in overdrijven, mensen zoals Hitler durf ik wel openlijk te veroordelen want die gaan echt wel véél te ver. Maar dit even volledig terzijde...

dus als iemand zich nog aangevallen voelt, gelieve dit nu te melden zodat ik mij nogmaals kan excuseren

Ik zal in het vervolg wat beter op mijn woorden letten want het laatse wat ik wil doen is mensen tegen mij in het harnas jagen door een verkeerde woordkeuze.
Met citaat antwoorden