Enkele post bekijken
Oud 9th December 2004, 17:09
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Kenny, ik heb veel respect voor het feit dat je idd je forum leven en je privé leven gescheiden kan houden . En ook voor het feit dat je niemand anders beziet omdat ze een andere mening hebben. Dit is bij mij echt niet anders hoor, mijn post was zeker niet neerbuigend bedoelt, dan zou ik mijn eigen standpunten en waarden gewoon verwerpen en daarvoor sta ik er te hard achter. Ik heb me mss wel wat laten meeslepen door de "emotie" maar als dit bij iemand verkeerd overkwam dan bied ik daar natuurlijk mijn excuses voor aan.

En dat in groepen indelen is ,zoals hierboven al vermeld, niet neerbuigend bedoelt maar het is soms gewoon gemakkelijker om zo enkele standpunten van één of meerdere personen samen te vatten.

Het is wel zo dat ik er gewoongweg niet bij kan dat iemand , zoals sommigen op dit forum denk ik, racistische of op zijn minst discriminerende opvattingen heeft. Goed, die opvattingen zijn mss niet zo extreem als bijvoorbeeld die van de gemiddelde neo-nazi maar ik kan het toch niet begrijpen.

Ik ben trouwens ook blij dat je op dit forum , binnen voor de hand liggende grenzen natuurlijk, je mening kan geven zonder daarvoor verkeerd bezien te worden. En dat deed ik ook , ik gaf mijn mening over het aanmoedingen van de VB standpunten, mss ietsje te cru en ongenuanceerd maar dat gebeurt hier nog wel meer denk ik. Ik gaf nu commentaar op standpunten en personen op dit forum maar er wordt hier ook vaak genoeg commentaar gegeven op personen (groepen) die niet op dit forum komen en dat komt soms ook in de buurt van wat ik "zei" alleen in de tegenovergestelde richting.

maar nogmaals, ik wou niemand op zijn (ongetwijfeld zeer welruikende) tenen trappen...
Met citaat antwoorden