Enkele post bekijken
Oud 11th October 2007, 01:06
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
ps: voor die massa eerstejaars: het speelt in je voordeel als je je posts af en toe eens controleert op d/t-fouten

Tja, ik heb het nochtans speciaal vermeld bij deze opdracht, maar ik moet samen met jou constateren dat het met de spellingscapaciteiten van deze leraren in spe toch nog niet echt 'je dat' is ; en over de kern van de E313-zaak: ikzelf heb in het begin van dit academiejaar besloten om niet langer gebruik te maken van deze autosnelweg. Ik zit weliswaar een kwartier langer onderweg omdat die rotondes in Geel mij sowieso een pak tijd kosten, maar anderzijds kan ik mij voorstellen dat ik mijn baas een keer of twee kan zeggen dat ik lessen moet laten vallen omdat ik in de file sta, maar zoals het er tegenwoordig aan toe gaat, lijkt het er op dat ik deze overdaad aan files niet twee maar vijf ŕ tien keer per maand als excuus voor gemiste lessen zou moeten inroepen... Mijn baas zou - terecht - 'not amused' zijn (mss ligt dat bij de 'getroffen' studenten wel anders? ). Anders gezegd: die 90km/u: van mij mag het!