10th October 2007, 14:07
|
Registered User
|
|
|
|
De brug is nog steeds een probleem
Ik vind dat dit ongeluk toch wel grote gevolgen heeft aangezien er voorheen al aan de brug gewerkt werd. En ook onder de brug werd aan de weg gewerkt. (Ik heb horen zeggen dat de nieuwe weg te hoog is gelegd en dat daardoor de peilers geraakt zijn. Dus moest er geen nieuwe weg gelegd zijn dan zouden de peilers niet geraakt zijn denken ze.)
Deze post is ook al een lange tijd geleden op het forum gezet maar het is zelfs nu nog altijd niet opgelost. De brug heeft een tijdje helemaal ontoegankelijk geweest en dus werd het rondrijden voor iedereen die van Bouwel naar Grobbendonk moest OF andersom. Nu is de helft van de brug (daar waar geen peilers geraakt zijn) open voor verkeer waardoor er nu wel toegang is maar waardoor er zeer veel problemen van 'filevorm' zijn. Het is in de spitsuren ZEER lang aanschuiven voor mensen die met hun auto over de brug willen.
Ikzelf rij met de fiets van Vorselaar tot in Herenthout en ik denk dat ik op het spitsuur toch wel sneller ben tegenover een auto die hetzelfde traject doet.
|