8th October 2007, 21:46
|
Registered User
|
|
|
|
Echt een probleem
Vorig jaar heb ik op de universiteit van Hasselt les gevolgd. Dus ik weet wat de problematiek is van de E313. De maatregel van de 90km/u haalt weinig uit want dat is niet het probleem. Het probleem is de op en afritten die zijn levensgevaarlijk. Ze zijn te kort die verlenging is een verbetering maar geen oplossing. Want de auto's staan nog altijd op de afrit en de pechstrook. En als de auto's maar 90km/u rijden zit je nog altijd met het zelfde probleem. Want het zijn de vrachtwagens die het oprijden van de autosnelweg gevaarlijk maken. Die zouden dan toch nog 90km/u rijden volgens deze maatregel. Dus is geen oplossing,misschien een nieuwe autosnelweg aan leggen enkel voor vrachtwagens. Want het is een feit dat 2 rijstroken te weinig zijn voor de overvloed aan verkeer op de E313.
Maar dat zal ook niet te verwezenlijken zijn die extra rijstrook of nieuwe autosnelweg. Hopelijk vinden we hier nog een haalbare oplossing voor. Het openbaar vervoer is een oplossing maar voor veel mensen geen oplossing want zo verspillen ze meerdere uren. Want het openbaar vervoer naar Hasselt is niet goed geregeld (ik spreek uit ervaring).
Dus veel succes aan de mensen die een oplossing aan het zoeken zijn.
|