Enkele post bekijken
Oud 8th October 2007, 16:17
Smits.Diede Smits.Diede is offline
Diede Smits

Pil 'herstelt' maagdenvlies moslima's

Ik weet dat in de moslimcultuur er verwacht wordt dat je maagd blijft tot je huwelijk. Dit geldt zowel voor mannen als vrouwen. Bij de mannen is het natuurlijk heel moeilijk te achterhalen of zij al seks hebben gehad. Bij de vrouwen die nog geen seks hebben gehad, zou het maagdenvlies nog intact zijn, want normaal gesproken scheurt het maagdenvlies bij de eerste penetratie, waarbij soms een lichte bloeding kan ontstaan.
Normaal gesproken typ ik hier en er KAN een lichte bloeding ontstaan.
Niet elke vrouw verliest bloed wanneer haar maagdenvlies scheurt.
Ook door het beoefenen van bepaalde sporten zoals turnen en paardrijden, kan je maagdenvlies scheuren.

In dit opzicht kan deze pil misschien soelaas bieden, aan diegene die hun maagdenvlies verloren zijn zonder eerst seksueel contact te hebben.

Anderzijds is het gewoon bedrog. Als je seksueel contact hebt gehad, moet je er de gevolgen maar van dragen, hoewel ik de moslimcultuur erg streng vind, moet je (als je trouw wilt blijven aan je godsdienst) eerlijk zijn tegenover jezelf en je godsdienst. Een moslimvrouw die zo'n pil aanneemt kan alleen maar een dubbel gewetensconflict hebben. Ze bedriegt tweemaal haar geloof. Eerst en vooral omdat ze seks heeft gehad voor haar huwelijk. En een tweedemaal wanneer ze liegt tegen haar man over haar maagdelijkheid.

Met citaat antwoorden