Enkele post bekijken
Oud 8th October 2007, 15:09
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Ik schrok wel even toen ik de foto zag. Jammer genoeg kom je zo'n meisjes veel vaker tegen.
Ik vind het heel goed van het meisje dat ze haar probleem laat zien aan de media. Hopelijk helpt dit om meisjes te weerhouden van een afvalrace om er bij te horen.

De media heeft zeker een slechte en verkeerde invloed op jonge meisjes. 'Perfect zijn' is het enige dat tegenwoordig nog telt en dit houdt in dat je zeker en vast geen enkel vetrolletje mag hebben, dat je minstens 1 meter 70 groot moet zijn, dat je perfect witte tanden hebt die dan ook nog eens allemaal mooi op een rijtje staan enzovoort.
'Wanneer je niet aan deze eisen voldoet kan je het wel vergeten in deze wereld', is de boodschap die de media geeft.
Ik ben het eerlijk gezegd beu om elke keer dat ik een tijdschrift doorblader of de televisie opzet allerlei reclame tegenkom waarin ze het beste product om af te vallen aanprijzen.
Ik heb zelf helemaal geen modelmaten, maar ik ga dan ook geen 5 kilo afvallen om toch maar 'normaal' te zijn.

Dus één boodschap aan alle jonge meisjes die onzeker zijn over hun uiterlijk door wat ze zien in de media: "Wees blij met je lichaam! Beter gezond en rond dan ziek en graatmager!"
Met citaat antwoorden