Enkele post bekijken
  #2  
Oud 3rd October 2007, 23:08
Dagmar Dagmar is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Herentals
Posts: 54
Voorstander van lessen LO aan de hogescholen

Ik ben een voorstander van het idee om het vak LO aan te beiden en zelfs te 'verplichten' op hogescholen.
In ons geval als toekomstige leerkrachten vind ik dat je een gezonde uitstraling moet hebben daar je voortdurend met mensen in contact bent en je onrechtstreeks een voorbeeld voor je leerlingen vormt.
Als je kiest om te studeren kruipt hier natuurlijk enorm veel tijd in. Als ik even naar mezelf kijk heb ik vaak na het studeren geen fut of zin meer om nog te gaan sporten. Om me beter te kunnen concentreren grijp ik ook al vlugger naar iets om te snoepen wat natuurlijk allemaal zeer bevorderlijk is voor overgewicht. Met de nodige schaamte moet ik zelfs toegeven dat de trappen oplopen op school vrij vermoeiend is. Gelukkig zorgen mijn ouders er nog voor dat ik een vrij regelmatig eetpatroon hanteer, wat voor kotstudenten inderdaad nog een bijkomend probleem kan vormen.
Jongeren die ervan overtuigd zijn dat ze niet met deze fysieke problemen te kampen hebben of de lessen LO nutteloos of overbodig vinden kunnen nog altijd spijbelen .
Met citaat antwoorden