Enkele post bekijken
  #5  
Oud 3rd October 2007, 22:34
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Noorderwijk
Posts: 109
Ik kan heel goed begrijpen dat men maandelijks 43euro uitgeeft aan zijn/haar huisdier. Ik vind dat dit ook moet kunnen, maar ook weer niet die 43euro spenderen aan jouw huisdier. Maar als je een huisdier koopt, moet je er zelf toch van bewust zijn dat dit geld zal kosten en dat het huisdier ook een goed leventje verdient zoals jijzelf. Het moet niet altijd veel kosten, want je kunt even goed voeding kopen van goedkopere merken, die bijna even zo goed zijn als duurdere merken zoals pedigree en dergelijke. Ik heb zelf ook twee honden. Je verzorgt jouw huisdieren ook extra goed omdat je ze zo graag ziet en omdat je er zoveel liefde en aandacht van terugkrijgt. Ik vind daarom dat ze even veel zorg als mij verdienen. De extra luxe zoals een speeltje, extra voeding, ... mag wel eens voor jouw huisdier want dan zie je jouw huisdieren weer kwispelen met hun staart van geluk, en dat maakt jezelf ook gelukkiger! Maar zoals kleedjes voor de hond, dat vind ik al iets te overbodig want zou die hond er zichzelf wel in goed voelen?
Ik vind ook wel dat het zeker met simpele dingen kan, en niet altijd met luxueuze, dure producten. Zo kan je bijvoorbeeld eens gaan wandelen en goed ravotten met jouw hond, dat vinden de dieren ook zeer leuk.
Zoals ze zeggen : geld maakt niet altijd gelukkig. Zo denk ik ook dat als je gewoon veel liefde en wat aandacht aan je huisdier schenkt, dat zelfs beter is als al die dure dingen (speeltjes,...)
Met citaat antwoorden