Enkele post bekijken
Oud 3rd August 2007, 18:51
hans hans is offline
Registered User

Persoonlijk vind ik het schandalig dat 'Belgische' first lady van Ecuador hier eens even komt moeien. Zelf leeft ze als god'in' in Ecuador, maar de bevolking zit er tegelijk te creperen, en de kinderen hebben het er ongelooflijk slecht, veel handenarbeid en ... En dan zal zij hier eens kome zegge dat ze zich schaamt om Belg te zijn, ik zou me als ik van haar was ook schamen maar dan voor haar eigen optreden.

Ik vind het ook niet kunnen dat kinderen in een gesloten instelling worden opgesloten. Maar de wet is er wel voor iedereen. Ik vraag mij af of mensen zich soms wel eens in de plek stellen van de politie en de mensen aan de andere kant van de lijn staan. Want velen zitten maar te mekkeren en te betogen voor de 'illegalen' want het is toch zo triest en ... .
En ik zal niet ontkennen dat het triest is, maar ofwel volgt iedereen de regels ofwel schaf je de regels af, maar maak er geen circus van.
Dus ik versta heel goed dat de dienst vreemdelingenzaken en de politie in geval van een positieve bevestiging van het hof in beroep over de uitspraak de boeken willen neerleggen.

Maak een ander immigratiebeleid op als je niet content bent, maar zoals er nu steeds een juridisch steekspel van gemaakt wordt is nefast voor het beleid en voor het gemoed van velen.