Enkele post bekijken
Oud 4th June 2007, 19:07
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Ann Van der Flaas
Toch heeft dit een nadeel, want waarvoor herbruikten de mensen die handige plasticwegwerpzakjes? Juist ja, voor pampers van de kleinsten onder ons in te doen (en zo enige afscherming te vormen van de openlucht) en om andere vuilere zaken in te verpakken.

Hopelijk schakelen ze daardoor over op luiers. Want je wil niet weten wat een afvalberg er in al die jaren door al die pampers ontstaan is...
Maar je hebt wel een beetje gelijk. Wij gebruik die plastic zakjes voor in ons keukenvuilbakje. Maar daar vinden we wel iets op. Ik juich dit uiteraard erg toe!
In de plaatselijke supermarkt bij ons steken de kassiersters alles zelf in plastic zakken ook als je er eigenlijk helemaal geen nodig hebt. Ik hou me steeds klaar zodat ik op tijd kan zeggen - ze zijn ervaren en dus zeer snel - dat ik verdomme geen zakje nodig heb!
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden