Enkele post bekijken
Oud 4th December 2004, 15:39
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Barst
VRAAG VAN DE WEEK. Mag uw kind chatten?

Ankie Vandekerckhove, Vlaams kinderrechtencommissaris : ,,Mijn 11-jarige dochter Ellis chat behoorlijk veel, zeg maar dagelijks. Maar ze doet dat vooral met bekenden op MSN (waar je zelf kunt bepalen met wie je chat, nvdr) .
Leen Demaré, radiopresentatrice : ,,Kato is niet echt een computerfreak. Ze chat wel, maar niet veel en gewoon op MSN met vriendjes en klasgenoten die ze kent. Ik vraag er wel eens naar en ga af en toe kijken, maar ik ben niet ongerust.

Dat er alleen mensen in je msn zitten, die je kent is echt niet waar!
Ik heb ong 3 jaar geleden iemand via een chatbox leren kennen. Wij konden goed babbelen met elkaar en we hebben elkaar toegevoegd op msn.
In die 3jaar tijd kennen wij elkaar eigenlijk alleen maar van msn(chatten en zo bellen via skype of msn), bellen en foto's uitwisselen(maar een perverse vader kan altijd fotokes uitwisselen van zijn zoon he)
Ik heb die gast dus nog nooit gezien. (Sinds ik samen ben met mijn vriend en hij ook een vriendin heeft, spreken we elkaar nog amper. telkens wanneer we elkaar toch spreken, komt de vraag van hem altijd wel: wanneer spreken we eens met zn 4-en af?(hij +vriendin en ik+vriend))

Voor ouders vind ik het dus een beetje naïef om te denken dat in kinderen hun msn lijst alleen maar vriendjes en klasgenootjes zitten enz!