Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
Oud 3rd December 2004, 20:36
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

ik hou mij totaal niet bezig met politiek en ik weet er daardoor nog niet half zo veel van als sommige anderen op dit forum (ik zou dit mss beter wel doen maar daar gaat het nu niet om) maar ik bezit wel over een dosis gezond verstand. En dat verteld mij dat een partij die racisme propageert aan de macht NOOIT een goede zaak kan zijn, dan mogen ze nog zoveel goede punten hebben die wegen totaal niet op tegen dat ene slechte punt.

en de problemen met de allochtonen, goed het is mss waar dat er meer criminaliteit is onder de allochtonen maar heeft er ooit al eens iemand aan de oorzaak hiervan gedacht?

het racisme en de discriminatie die in dit land nogal altijd veelvuldig tegen allochtonen gebezigt wordt is volgens mij de oorzaak van deze problemen. In het begin was men niet tegen allochtonen omdat ze criminelen waren maar omdat ze anders waren. Zij zijn van het begin gediscrimineerd geweest (toch zeker nadat ze niet meer nodig waren voor het vuile werk) dit heeft er voor gezord dat ze geen kansen kregen/krijgen in de maatschappij.
ze worden voor sollicitatiegesprekken spontaan afgewezen, in de winkel en op straat vies bekeken. is het ergens niet normaal dat je dan in de criminaliteit geraakt? je moet je geld tenslotten toch ergens halen.

als iedereen nu eens zou beginnen met wat verdraagzamer te zijn en meer open te staan voor hen dan zouden ze op school beter aarden en uiteindelijk ook een deftige job kunnen krijgen. Maar zolang er mensen zijn die voor partijen als het vlaams belang stemmen zal dit probleem blijven.

en dan over de positieve programmapunten die in het begin zijn aangehaald ik denk dat er ook wel wat pro-argumenten kunnen gevonden worden voor abortus en euthanasie dus dat is ook geen uitvlucht om op hen te stemmen.

pfff... ben er gelijk moe van.
Met citaat antwoorden