22nd May 2007, 09:36
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door bas van gorp
Gisteren keek ik naar een aflevering omtrent de verkiezingen en daar was er geen sprake van Vlaams Belang, Lijst Dedecker en Groen!.
|
Laat ik je dan een heel klein beetje informeren over Lijst Dedecker.
Die wil namelijk de anti-discriminatie wet en het centrum voor gelijkheid van kansen afschaffen. Is dat de boodschap die je de wereld in wilt gestuurd hebben?
'Discriminatie? Komaan doe eens niet belachelijk, wat is daar nu mis mee?'
Van mij mogen ze ook gerust hun zegje doen op televisie, maar wel liefst met een enigszins aanvaardbare inhoud als het even kan...
Waarmee ik dus niet wil gezegd hebben, dat ze met die boodschap niet op tv zouden mogen. Ik ben ook voorstander van de vrijheid van meningsuiting.
Rationeel gezien had het volgens mij beter geweest als ze wel waren uitgenodigd, maar puur emotioneel gezien ben ik er niet rouwig om dat ze die kans niet gekregen hebben.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|