Enkele post bekijken
Oud 3rd December 2004, 00:07
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Roel
Dan kunnen ze ook starten met campagnen rond geen alcohol onder de 16!
Wat normaal ook niet mag! Wie kijkt daar nog naar?
Kleine tip voor -16! Ga u sigarette en drank gerust kope in de plaarselijke nachtwinkel! Die uitbaters houde daar geen rekening mee! Money, is money!
En zo denken nog veel uitbaters of dergelijke!

awel he, bij ons pakt da ni! Mijn broer (16jaar van mei dit jaar) mocht van mijn ouders smirnoff gaan halen in de nachtwinkel. Hij moest zijn pas tonen, maar die lag nog thuis(omdat hij ook dat idee had, dat hij het wel zo zou meekrijgen)
Hij is toch eerst naar huis moeten gaan, pas gaan halen en dan de fles terug in de nachtwinkel gaan halen hoor!

ander vb: Wij wonen vlak aan de grens met nederland. Mijn ouders stuurden mijn broer eens om een fles porto naar de spar, en hij kreeg ze niet mee! (ik weet niet meer precies wanneer dat was, maar ik dacht wel dat hij er 18jaar voor moest zijn)
Als mijn ouders mijn broer naar een Belgische winkel hadden gestuurd bij ons in het dorp(maar op zondag zijn die niet open) dan had hij diezelde fles porto wel meegekregen!

Je kan er dus alle kanten mee uit en zoveel mee foefelen als je wil. Jongeren zijn sluwer als we denken en weten overal wel een omweggetje voor!