Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2004, 23:59
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Davy V.H.
Je moet natuurlijk tijd krijgen om te sporten ook. Wat in onze richting niet altijd evident is. Mijn index is 29,5 by the way. Ik weet het. Veel te zwaar maar zoek ik iets aan gaan te doen als ik mijn diploma op zak heb. Net voor ik aan deze studies begon had ik een index van 23. Ik ben wel veel bijgekomen gewoon door het feit dat ik gestopt ben met sporten en zo... Something to think about?

ik fiets elke dag vh kot naar school (als ik alleen fiets doe ik ier 7min over, als ik soms met anderen meefiets duurt dat dubbel zo lang)
In het 2e jaar ILLO gaan wij ook zwemmen. anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met zwemmen omdat ik constant trainde in de week. maar het is nogal stom om in de week constant over huis te gaan voor een training he, waarom zit je dan nog op kot? Dus daarom ben ik ermee gestopt. Ik mis dat nu nog steeds zenne, ik heb ook competitiegezwommen en ik merk nu vaak wel dat ik op een jaar tijd toch wel wat achteruit ben gegaan.

Daarom ben ik aant uitkijken om terug te starten met zwemmen. Eventueel zonder competitie, maar toch nog wel op een redelijk niveau.
Mijn conditie is ook wel een pak verslechterd tegenover toen ik wel zwom, maar als ik me dan vergelijk met mijn klasgenoten heb ik toch iets van: ik mag dan wel een maatje meer hebben, maar ik heb toch nog conditie, wat sommige met een maatje minder dan weer niet kunnen zeggen.
En ik heb toch liever nog wat conditie dan een maatje minder!

Veel kan ik er dus niet aan doen vind ik, ik sport eigelijk nog heel wat als ik me soms vgl met anderen van mijn leeftijd, ik ben geen snoepkous en ik eet eigelijk wel heel gezond.
Ons papa heeft ne bierbuik, dus kzal al da vet dan wel van hem geërfd hebben, ofwel wegen mijn spieren gewoon zoveel van al dat zwemmen
(en al die andere sporten die ik beoefen he )