Enkele post bekijken
Oud 1st May 2007, 19:44
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)

.

Dat is echt niets nieuws... En ik kan me echt ergeren aan deze nieuwe 'trend'. Ik kan me echt ergeren aan dikke mensen! Zeker als ze dan nog is voor mij staan in de Mc Donalds!
Maar ik denk dat deze 'trend' een gevolg is van de werkende vrouw en de vele echtscheidingen. De mensen moeten immers beiden gaan werken om rond te komen, of in het geval van echtscheidingen, zijn mensen zeker verplicht te gaan werken. Voor velen is een tweede job zelfs al noodzakelijk en dat zorgt er natuurlijk voor dat we geen tijd meer hebben om te koken. En wat doen we dan? Inderdaad, eens snel passeren langs de frituur, Mc Donalds of gewoon pizza. Gaan we niet 'uiteten', dan halen we snel iets uit onze vriezer en vullen we onze oven of microgolfoven wel! En laat die kilootjes er maar aankomen!
Maar hoe kunnen we dit overgewicht nu aanpakken? Ik zou niet meer eten, maar ik denk niet dat dit met open armen onthaald zal worden bij anderen. Misschien gezondheidscampagnes zoals op onze pakjes sigaretten? Overgewicht brengt immers ook (dodelijke) gevolgen met zich mee...
Met citaat antwoorden