Enkele post bekijken
  #15  
Oud 2nd December 2004, 01:40
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Euh...
Ja, 't is slecht. Nee, het is geen zonde. Ja, je moet niet-rokers met de nodige hoffelijkheid tegemoet treden. Nee, niet-rokers moeten hun territorium niet gaan uitbreiden tot open-lucht areas: want vervolgens kunnen 'naft'-rijders hun dieselende collega's beginnen uitkafferen omdat zij de lucht meer vervuilen...

Anderzijds wil ik wel toegeven dat het weer van de laatste dagen onderhevig is aan serieuze temperatuur-inversie, waardoor 'den doemp' verdacht lang bljft hangen onder dat afdak... voor niet-rokers wellicht iets minder aangenaam waardoor ik wel geneigd ben te opteren voor een 'tijdelijke terugtrekking' of liever: terughoudendheid...

Overigens: als het samenlevingspatroon tussen rokers en niet-rokers moet gebaseerd worden op het ultra-agressieve spotje dat momenteel het VRT-scherm teistert, dan zit het echt wel snor op het vlak van tolerantie in onze samenleving. Ik ben toch geneigd om meer in de richting te gaan van 'live & let live', al heeft dat ivm roken natuurlijk een enigszins dubbelzinnige connotatie
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden