Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2004, 00:41
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Even een paar "hersenspinsels" van mij van deze avond:

1) na het zwemmen gingen wij iets eten in de mac-donalds. Ik was nog een beetje aan het eten (zo af en toe nog een frietje "pikken" omdat je er toch ni genoeg van kan krijgen) en mijn 3 mede-compagnons graaien naar hun sigaretten. Na er even over na te denken, besefte ik inees dat geneen van de 3 ook maar heeft gevraagd of het stoorde dat ze een sigaret rookten. Eigenlijk toch wel schandalig achteraf bekeken he? (ik verwijt hen nu nix hoor, maar het was even een bedenking toen ik terugblikte op mijn dag))

2) Op school hangt er nu een "rookverbod": voor de deur waar iedereen naar binnen gaat, mag er niet gerookt worden.
Sorry hoor, maar veel effect heeft het niet! ofwel kom ik smorgens aan op school en stap ik een walm van rook die toch nog blijft doordringen tot in de gang. ofwel stap ik buiten(tijdens de pauze wil je wel een "frisse neus" halen) in een walm van rook (daar gaat mn "frisse neus")
Ik begrijp wel dat de rokers tijdens de pauze even een sigaretje willen roken, maar er is een heel afdak: kan dat dan niet gebruikt worden???

Het blijft mij vaak opvallen hoe weinig er rekening gehouden wordt met de niet-rokers. tenslotte verpesten de rokers onze longen ook door te roken!

dus merci he mannekes!!