Enkele post bekijken
Oud 20th April 2007, 15:13
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door bas van gorp
Ik denk ook niet dat er een rechtstreeks verband bestaat tussen rokende ouders en op latere leeftijd rokende kinderen.

Daar gaat het ook helemaal niet over:
Citaat:
Daarom stelt hij voor dat Kind en Gezin er mee over zou waken of kinderen blootgesteld worden aan passief roken.

Het zal wss niemand verbazen als ik zeg dat ik hier geen problemen mee heb
Of ik het zelf als politieker zou invoeren is nog iets anders, tenslotte komt het concept van 'vrijheid' enz dan wel op een erg dun randje te balanceren.
Maar ik sta Bart volledig bij in zijn mening over rokende ouders. Toch zeker - vooral eigenlijk - als dat roken in huis gebeurt. Dat passief roken dodelijk is staat vast en dat je er dan nog kleine kinderen aan gaat blootstellen ook - kinderen, wiens lichaam sowieso veel kwetsbaarder is voor zulke dingen - kan er bij mij eigenlijk ook niet in.
Overigens zijn werkstraffen er sowieso wel wat over, met geldstraffen daarentegen kan ik me nog wel verzoenen
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden