1st December 2004, 08:58
|
 |
------
|
|
|
|
Naar mijn eigen mening (als ik die in deze tijden nog mag verkondigen) was het proces tégen het Vlaams Blok zelf onwettig. Ik heb het hier op het forum al gehad over die rechter die partijlid is van de "BUB" en de "Belgian Lions Club" (Een of ander "elite-clubje" van rijke stinkerds van wie hun financiële toestand nauw samenhangt met het voortbestaan van België)
Hier wil ik nog bijzeggen dat ik -waarschijnlijk veel mensen tegen de schenen schoppend- voorstander ben van een totale vrije verbale meningsuiting. Als was het nu iemand die in iets als de rassentheorie wil geloven, laat die mening toch bestaan! Op welke communistische toestanden varen we af wanneer je zelfs je eigen mening niet in gedachte mag houden, want zo staat het in de wet: Je mag zelfs niet DENKEN dat iemand minderwaardig zou kunnen zijn. Persoonlijk vind ik dat ik zelf wel zal kiezen wat ik denk of zeg, en zal mijn mening nooit met geweld opdringen zoals enkele moslims of extreem - rechtsen dat wel doen. Misschien ben ik te idealistisch om te denken dat mensen met totale vrije meningsuiting in harmonie kunnen samenleven... Ach het heeft weinig zin om dit allemaal te verkondigen, en ik verwacht nu ook wel heel het forum tegen mij te hebben...
I rest my case
"Helden en getal zijn woorden die niet paren, leeuwen lopen in geen benden, veel kan zo weinig zijn. Macht van getal is zo vaak waan van macht. Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed en één kan dan een leger zijn".- Cyriel Verschaeve -
|