Enkele post bekijken
Oud 1st December 2004, 03:01
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Thumbs up

Beste actor(g)en,

Vond de bijeenkomst van vanmiddag echt wel geslaagd, en heb van mijn directe 'partner-in-crime', Wouter, al een boodschap in dezelfde zin ontvangen.

Veel meer dan de output viel mij de ongedwongen sfeer en het enthousiasme op. In combinatie dan nog met deelnemers waarvan je weet dat je eigen overtuigingen er niet zelden diametraal tegenover staan: prachtig!

Ik vind deze zaak zeker voor herhaling vatbaar in het voorjaar, en ik zal er dan zeker op toezien dat we wat meer tijd ter onzer beschikking hebben... bij voorkeur ergens 's avonds in Vorselaar op café (of 'gesponsorde kotfuif' van Marie & Wouter?)!

Zoals Davy al opmerkte voor vandaag (eigenlijk al gisteren): 58 geregistreerde bezoekers: schitterend! En eigenlijk ben ik er van overtuigd dat de mondelinge reclame uiteindelijk nog de beste is, al blijft het idee van een T-shirt mij zeker niet ongenegen zodat het, zoals Kenny voorstelt, door de 'actor(g)en' van vandaag kan gedragen worden op een van de fuiven (ontwerpsuggesties welkom!).

Meest dringende opdracht lijkt (voor mij althans): ILKO erbij! Zoek u dus allemaal een nieuw - desnoods tijdelijk - ILKO lief, en... Ik zal zeker contact opnemen met de betrokken MaVo-docenten aldaar om met het nodige enthousiasme de site 'uit te dragen'. Maar ook voor de andere jaren en opleidingen (ILLO!) is er allesbehalve sprake van 'rusten op onze lauweren'...

Wellicht zijn affiches en het "Loverke" al een goede start, en als het aan mij ligt, ligt er wel degelijk een hotdogcampagne in het verschiet: maar dan wel een alternatieve, waarbij nieuwbakken geregistreerden die kort tevoren 'gemotiveerd' zijn, een gratis vers gebakken hotdog krijgen (lijkt me ook iets voor het voorjaar).

Willen jullie allemaal samen met mij ook nog eens nadenken over een betere organisatie van de Forumbladzijde? Ik geef toe dat ik deze zaak begin juni vrij amateuristisch en 'ad hoc' heb opgezet... Ik zou alleszins terug willen naar een helder overzicht dat op één scherm past en dat ook qua gebruiksvriendelijkheid een toonbeeld is...

Voor de inspanningen maar vooral voor het enthousiasme,

DANK!!

Barst