Onderwerp: Mannen en de pil...
Enkele post bekijken
Oud 30th November 2004, 23:11
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Pieterjan
Tja Judith, daar heb je wel een punt... Waarom betalen wij als man geen deel mee van de pil? Ergens denk ik dan dat de man over het algemeen hier weinig over nadenkt. Of zijn hier wel mannen die mee betalen voor de pil van vrouwlief?

Ik denk dat er vele koppels zijn waarbij alleen de pil wordt gebruikt als voorbehoedsmiddel.
Op wie komt dan alle kosten?
de vrouw!
Dus inderdaad PJ, ik denk dat de meeste mannen hier niet over nadenken en dat allemaal maar heel vanzelfsprekend vinden dat de vrouw de pil pakt zodat de man(en de vrouw natuurlijk ook) zijn pleziertje kan hebben.

even korte rekensom: mijn pil kost ong 14€ per 3maand ==> das afgerond 60€ op jaarbasis he!(oke, niet inmens veel, maar het is toch ook niet nix, voor dat geld kan ik eigenlijk een heleboel andere dingen kopen)

Daarom was ik al zo blij dat ik het laatste half jaar ofzo 10€ minder moest betalen voor mijn pil (das 40€ op een jaar!)
Das dus ni voor nix dak nu gaan proberen in de kerstvakantie ne grote voorraad in te slaan zenne!

Eigenlijk vind ik wel dat mannen daar hun plicht van zouden moeten maken: een deel van de pil mee betalen. (toch zeker als je getrouwd bent of samenwoont ofzo, ik zie een 16jarige nog ni de pil meebetalen van iemand waar em max 6mnd mee samen is ofzo)