Enkele post bekijken
Oud 12th February 2007, 20:59
Dieter1BASO
Gast

waarom toch altijd VB

Ik vind het spijtig hier te moeten lezen dat de racistische reactie van de koppels op de zwarte schepen te danken is aan de uitlatingen van het Vlaams Belang. Het is waar dat VB zware uitspraken doet, maar ik vind het zo kinds dat iedereen maar op de kap van VB zit. Als vandaag VLD een grove uitspraak doet, kraait geen haan ernaar... Is dit dan wel correct?
Volgens mij ook niet... Ik ben van mening dat praatjes geen gaatjes vullen, ook niet in de politiek. Ik zou dan ook het liefst van al niet gaan stemmen, want de politiek voert binnen hun campagnes altijd "een leugentje om bestwil".
ONTERECHT... Maar wat doen we er tegen?

In elk geval rasistische uitspraken en uitlatingen laat je best achterwegen binnen onze maatschappij. We leven nu eenmaal in een maatschappij waarin vele culturen naast elkaar leven, maar spijtig genoeg gebeurt dit niet altijd in vrede!
Gelukkig houdt de zwarte schepen zelf zijn hoofd koel door de koppels niet te vervolgen, want dat zou het misschien alleen maar geëscaleerd hebben. Zelf ben ik van mening dat ik het niet zou doen... Maar je hebt nu eenmaal van die mensen die niet beter weten.
Met citaat antwoorden