Onderwerp: Onverdraagzamer?
Enkele post bekijken
Oud 11th February 2007, 10:34
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator

Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Citaat:
Orgineel gepost door bas van gorp
Geweld was er ook al in 1997. Toch zijn er het laatste jaar 5 moorden gebeurd door jongeren op jongeren... Dit is toch volledig nieuw voor mij. Gebeurde dit ook al in 1997???? Vijf moorden op jongeren door jongeren op één jaar! Waar ben je in godsnaam mee bezig? Echt zielig voor onze maatschappij! Hopelijk stopt dit geweld snel!

Straight to the point. Net zoals in GB gaan meer en meer jongeren met een mes op zak de straat op. Dit was kort geleden niet zo.
Dat de media hierover berichtgeving doet en de nodige aandacht geeft is niet meer dan normaal. Mijn reactie is dezelfde als onderaan de quote, en ik ben er zeker van dat veel journalisten en burgers je mening delen. Ga naar de oorzaak, don't blame the press, it's a cheap thing to do zoals sommigen hier doen

Geweld in het verkeer? Iemand wordt door z'n hoofd geschoten omdat ie claxoneert naar z'n voorganger. komaan he..

De oorzaak zit diep in de manier van denken van de huidige generatie Y2K, onverdraagzaamheid, hypocrisie en egoïsme zijn keywords. Het verkeer is een ideaal voorbeeld. Ikke Ikke Ikke en de rest kan Stikke -vooral als het van die luxe 4x4's zijn btw-

En wat Bram hieronder zegt is al helemaal de nagel op de kop. De opvoeding en het aanleren van manieren van omgaan met de maatschapij is echter ook een factor die men in rekening moet brengen. Het milieu waarin een kind opgroeit zal medebepalen hoe hij gedrag van anderen kan relativeren en zijn frustraties moet uiten op gezonde manieren, ying yang

Nice stuff voor een les rzl I guess
Met citaat antwoorden