Enkele post bekijken
Oud 29th November 2004, 16:48
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
Dan moet uwe vriend nogal een geweldige levensstijl hebben. Als die in het weekend gaat werken verdient hij minstens 150€. Daar kom je toch mee toe als je zelf je school niet moet betalen. Denk ik.

Ik denk dat mijne maat en ik dan eens dringend een nieuwe job moeten gaan zoeken:
wij beginnen om 7u en wij hebben gedaan om 18.30u
wij werken in een groentenwinkel in het winkelcentrum van Kapellen(allen daarheen dus )

Tot nu toe verdienen wij 5€ per uur(55€ op 1 dag dus), maar volgend jaar wordt dit al meer.
Als we goed zouden zoeken, kunnen we mss inderdaad wel meer verdienen, MAAR : de werksfeer bij ons is gewoonweg fantastisch! wij hebben ne baas die omt zo te zeggen op gelijke voet staat met zelfs jobstudenten
als je om de een of andere reden opeens niet kan, kan dat allemaal heel flexibel geregeld worden en wordt er nooit een probleem van gemaakt.
Op personeelsfeestjes ist altijd vollenbak ambiance.
Dus ik zou eigenlijk gewoon niet willen veranderen van werk! Ik doe het supergraag en op de 2,5 jaar dat ik er werk zijn er nog nooit problemen geweest.
Ik kijk niet alleen naar het geld, ik kijk ook naar de sfeer en hoe graag ik iets zou willen doen.
Bij de broodjeszaak tegenover ons, kon ik misschien ook gaan werken, en verdiende ik mss meer. Maar als ik dan nu hoor wat een ambras dat die constant maken, ben ik toch blij dat ik in mijn groentenwinkeltje zit zenne

over de levensstijl: gsm kosten: +-10€ per week
eten door de week en drinken (op school, wat de ouders niet altijd terugbetalen): +-10€
Op donderdag naar 't vervolg iets gaan drinken: +-15€
Op vrijdag of zaterdag naar een discotheek: 7€ inkom, en voor ong 10€ consumpties(2€ per consumptie en dan hebben we het over ne gewone cola)
(ondertussen zit ik al aan 52€)
Op vrijdag of zaterdag (de andere dag dan de discotheek): eens naar de cinema of gaan snookeren ofzo en wat drinken: +-20€
ondertussen zit ik al aan 72€
Op zaterdag verdienen we dus 55€, als mijne maat op woensdagmiddag ook nog gaat werken verdient hij nog is 25€, dat maakt dus een totaal van 80€
Trek daar zijn "onkosten" vanaf, dan houdt hij nog 8€ over

Laat ons maar is weten wat dat jobke van 150€ dan is zenne