Enkele post bekijken
Oud 30th January 2007, 17:45
Hanne Van Ginneken Hanne Van Ginneken is offline
Registered User

Ik heb ook eens belletje trek gedaan bij een oude dame uit ons dorp. Zij was net aan het schilderen op een ladder. Toen wij belden moest het arme mensje (met een oude rug en slechte knieën) weer van haar ladder. Dat duurde dus wel eventjes. Wij dachten dat we niet goed op het knopje hadden gedrukt en gingen terug. Net toen kwam die dame het hoekje om en heeft ons bij onze kraag gevat. Ze heeft ons toen een preek afgestoken over respect voor oude mensen en over hoeveel moeite het haar kostte om op en af die ladder te klimmen. Ik voelde me toen erg slecht en heb dit nooit meer gedaan!!
Ik heb niets tegen spelende kinderen maar er zijn zaken die je niet doet. Je denkt er niet bij na maar toch vind ik dat je andere mensen gerust moet laten met zulke spelletjes. En kinderen vinden het leuk om oudere mensen wat te plagen omdat zij toch niets kunnen doen.
Maar een dertigjarige vrouw die een kind neersteekt vind ik inderdaad wel enorm ver gaan. Een preek zoals bij ons kan dus echt wel wonderen doen hoor!!
Met citaat antwoorden