17th January 2007, 21:40
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
't is idd appelen met peren vergelijken, het is maar om te zeggen, onderschat de kracht van de molecule nicotine niet
|
Doe ik ook niet, ik reken het nog steeds tot de drugs of op zijn minst tot softdrugs. Ik wilde maar aantonen dat... Ja, wat wilde ik nu weer aantonen
Citaat:
Als je de chart verslaving/effect van nicotine gaat bekijken, ligt verslaving héél hoog, onderschat het niet. Effect is laag, maar toch voelbaar en aangenaam, anders zouden er niet zoveel mensen roken. Er bestaat écht zoiets als de perfecte sigaret.
|
Ja, maar de afkickverschijnselen blijven toch verwaarloosbaar?
Ik zeg niet dat het zo gemakkelijk is om te stoppen (hoewel ik me dat moeilijk kan voorstellen eigenlijk, maar de realiteit wijst anders uit), maar wel mogelijk aangezien je alvast geen last hebt van pijnlijke en erge afkickverschijnselen.
In ieder geval: ik ben voorstander van een totaalverbod
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|