Enkele post bekijken
Oud 17th January 2007, 16:52
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht

Bij ons in school heb ik daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Er waren graadspeelplaatsen en dat is dan ook weer een pluspunt.
Ik herinner mij wel dat er in samenwerking met de leerlingenraad bij ons ooit een project is geweest rond roken op de toiletten en dat heeft er toen voor gezorgd dat de toiletten sindsdien 'clean' zijn.
Er staat een leerkracht aan de toiletten, dus dat zal er zeker mee te maken hebben. Ik denk persoonlijk dat zo'n toezicht wel moet kunnen. Misschien hoef je daar ook geen extra personeel voor in te zetten. In mijn geval kon een leerkracht aan de toiletten perfect de ganse speelplaats bekijken.
Dus ja, dan is het toch geen probleem.

Misschien een leuk aspect hier omtrent. Als ik mensen zou weten die zo verborgen rookten in mijn school, dan zou ik daar gerust voor naar de directie durven gaan. 'klikken' noemen ze het dan Misschien ook iets voor dat nieuwe fenomeen 'vertrouwensleerlingen'?

p.s.: Ja, ik ken niks van cocaïne- heroïne, maar Wim verwoordt dus perfect wat ik bedoelde. Ik ben ook leek als het op sigaretten aankomt, hoor, dus ik ben misschien niet geschikt om te oordelen over de mogelijkheid tot afkicken maar ik sluit me aan bij Wim zijn 'gebrek aan karakter'.