Enkele post bekijken
  #3  
Oud 27th November 2004, 15:27
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf
 
Geregistreerd op: Oct 2004
Locatie: Borgerhout
Posts: 371
Als ze een wet invoeren dat ouders hun kinderen niet mogen slaan, moeten ze ook een wet invoeren dat kinderen hun ouders niet mogen slaan!
geen eenrichtingsverkeer dan he!!

Vroeger(in de generatie van mijn ouders) werden er nog een heleboel tikken uitgedeeld, zijn mijn ouders hier slecht door geworden of hebben ze trauma's? nee
Ikzelf kreeg ook regelmatig een tik als ik niet luisterde, ben ik er slechter door geworden of heb ik trauma's? nee

Van mij mag het zeker niet verboden worden, het is jou kind en je voed het op, op jou manier.
De ene ouder gaat kinderen telkens belonen als ze iets goed doen(uiteindelijk doen ze alleen nog maar iets goed als ze ervoor zullen beloond worden)
de andere ouder geeft zijn/haar kind een tik als het niet luistert
de andere ouder heeft weer een andere aanpak enz

Ik begrijp dat er vele gevallen zjin van kindermishandeling tegenwoordig, maar gaat dit al niet iets te ver?
Als jij je kind slaagt zegt die mss binnenkort: mama/papa, dat mag niet! dat staat in de wet! ik ga naar de politie.
Waar zijn we dan mee bezig???
Nu zijn er toch ook wetten over mishandeling:het opzettelijk toebrengen van slagen en verwondingen; telt da dan ni meer??
__________________
doe je mond maar open als je zeker weet dat wat je wil zeggen mooier is dan de stilte
Met citaat antwoorden