19th December 2006, 00:18
|
|
------
|
|
|
|
Ik zie De Decker als een meesterlijke oppositiespeler, enkel zat hij bij de VLD niet in de oppositie... Verder denk ik dat N-VA de juiste keuze heeft gemaakt met deze beslissing, al had Bart De Wever nooit zulke heisa verwacht en is het allemaal anders gelopen dan hij het wilde. Hij is de laatste weken wat bekritiseerd maar ik denk onterecht. Verder aan de mensen die kritiek hadden op de zogenaamde 'postjespakkerij': Is het niet de bedoeling van elke politieke partij om zo veel mogelijk postjes te bezitten om zo een eigen beleid te kunnen doorvoeren? Daarenboven heeft ze naar mijn mening geen enkel ideaal waar N-VA voor staat met de voeten getreden. Een goed voorbeeld voor in je cursus Barst: Eindelijk een partij die kritiek slikt op dit moment met in gedachten een staatshervorming op LANGE TERMIJN. Niet zo vaak toegepast in de politiek, dat langetermijndenken!
"Helden en getal zijn woorden die niet paren, leeuwen lopen in geen benden, veel kan zo weinig zijn. Macht van getal is zo vaak waan van macht. Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed en één kan dan een leger zijn".- Cyriel Verschaeve -
|