Enkele post bekijken
Oud 18th December 2006, 22:22
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Kenny
Ik lees nergens dat hij zegt dat die groep haar mening niet mag uiten.

Dat zégt hij idd niet en dat bedoelt hij waarschijnlijk ook niet, maar dan gaat hij ervanuit dat die 'prijs' niet staat voor de mening van de holebivereniging. Wat volgens mij wel is. Voor jou én hem is die uitspraak misschien een futiliteit, maar de holebivereniging hecht aan het onderwerp van die uitspraak erg veel belang dus voor hen is dat helemaal geen futiliteit.

Citaat:
Waarom, als ik vragen mag? Draagt dat iets bij tot het debat?

Dat draagt idd niets bij tot het debat, maar de vereniging voor de prijsuitreiking veroordelen evenmin denk ik.

Citaat:
Het is tegelijk ook de aandacht afsnoepen van waar het werkelijk om gaat: een holebifederatie die blijkbaar veel onverdraagzamer is dan de persoon die zij de onverdraagzaamheidsprijs toekent. Oh ironie.

Daar geef ik jou (en Bodifée) gelijk in hé. Ik ben niet akkoord met die prijsuitreiking en al helemaal niet met het feit dat de vereniging niet gewoon aan hem heeft gevraagd om zijn mening te verantwoorden of er eventueel over in debat is gegaan. Ik ben alleen niet helemaal akkoord met Bodifées reactie erop.
Hell, ik kan hem zelfs volgen in zijn uitspraak over de adoptie.

Je hoeft me trouwens niet aan te spreken met u, dat doe je in de klas tenslotte ook niet
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden