Enkele post bekijken
Oud 18th December 2006, 20:33
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Het komt inderdaad wel wat serieuzer en geloofwaardiger over dan ik in eerste instantie dacht. Maar werd er in de originele uitzendig niet gemeld dat het fictie was? Want ik zie dat er hier linksonder staat dat het fictie is...

In de originele uitzending werd pas gemeld dat het fictie was toen ze bijna was afgelopen. Als ik het artikel vind, zal ik het posten.

Citaat:
Anderzijds 'de 10de ondergrondse, ultra-geheime bol van het atomium is via tunnels verbonden met het centrum van Brussel'

Tsja.

Citaat:
Het is overigens toch algemeen geweten dat er in Vlaanderen genoeg separatistisch, vendelzwaaiend volk rondloopt om zo'n gekke menigte te vormen?

Het past allemaal binnen het kader van de eigen agenda om zich toe te spitsen op deze groep. Als dit de enige groep is die men toont, welk beeld blijft er dan hangen bij de mensen? Zoals ik al zei, de enige Vlamingen waarvan men een rationeel beeld ophangt zijn de uitgesproken belgicisten, zoals Herman De Croo.

Citaat:
Maar ik geef toe: het was geen goede zet.
Gingen ze te ver? Misschien wel ja.
Wat me wel erg stoort is dat ze niet de échte gevolgen laten zien, ze parodiëren het eigenlijk een beetje.

Als men het duidelijk als parodie had voorgesteld, dan had ik er ook om kunnen lachen. Dit was echter niks meer dan angst inboezemen om nadien schaapachtig te verkondigen dat 't allemaal de bedoeling niet was